Retour- en leveringsvoorwaarden

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

 

  • Een gewone verzending duurt meestal 2 tot 3 werkdagen na plaatsing van de bestelling.
  • Een snelle verzending duurt meestal 1 tot 2 werkdagen na plaatsing van de bestelling.
  • De koeriersdiensten waarmee wij samenwerken, verzenden niet in het weekend en op feestdagen. Deze dagen tellen dus niet mee als verzenddagen wanneer we vermelden dat een verzending 2 tot 3 werkdagen duurt voor levering.
  • Vanwege het coronavirus kan het langer duren voordat je bestelling wordt geleverd. Hou rekening met een levertijd van 5-7 dagen.

Hoeveel bedragen de verzendingskosten?

Hieronder vindt u een overzicht van de verzendingskosten:

Algemeen

   

Land

NL

NL

Type

Thuislevering

Ophaalpunt

Vervoerder

PostNL

PostNL

     

Verzendingskosten

 

 

Gewone verzending

€6,65 + btw

€6,65 + btw

Brievenbuspakket 

€3,95 + btw

Verzending boven €65,- (excl. btw, exclusief snelle verzending)

Gratis

Gratis

     

Geschatte Levertijd

 (werkdagen)

   

Gewone verzending

5-7

5-7

 

 

     

Track & Trace

   

Bericht één dag voor de levering

Nee

Nee

     

Informatie over de levering

   

Levering op zaterdag

Nee

Nee

Levering op zondag

Nee

Nee

     

Niet thuis

   

Leveringspogingen

1-3

Nee

Achterlaten bij de buren

Ja

Nee

Achterlaten op een veilige plaats

Ja

Nee

Achterlaten in een ophaalpunt

Ja

Ja

Bewaring in een ophaalpunt

10 werkdagen

10 werkdagen

Achterlaten in de brievenbus

Ja (als het pakket erin past)

Nee

Er ontbreekt een product van mijn bestelling. Wat moet ik doen?

 

Als er een product van uw bestelling ontbreekt:

 

  • Controleer de hele verzenddoos en inhoud en vergelijk de ontvangen bestelling met uw pakbon. Als er nog altijd een product ontbreekt, neem dan contact op met uw plaatselijke klantendienst, met vermelding van uw bestelnummer en de lijst van ontbrekende producten.
  • Als de verzenddoos zodanig beschadigd geleverd werd dat er mogelijk een product uit gevallen is, mail dan een foto van de beschadigde doos naar uw plaatselijke klantendienst. U zult dan ook het bestelnummer en de lijst van ontbrekende artikelen moeten meedelen. Houd de verzenddoos bij zodat de koerier ze kan ophalen voor schadeclaims.

Ik heb andere producten ontvangen dan de producten die ik besteld heb. Wat moet ik doen?

 

Als u een verkeerd product ontvangen hebt, raden we aan om contact op te nemen met uw plaatselijke klantendienst. Breng onze medewerker op de hoogte van alle details van uw bestelling en hij/zij zal u verder helpen.


Mijn bestelling is beschadigd geleverd. Wat moet ik doen?

  • Als uw producten beschadigd geleverd zijn, neem dan één foto van alle beschadigde artikelen samen en mail die foto naar uw plaatselijke klantendienst. U zult dan ook het bestelnummer en de lijst van beschadigde artikelen moeten meedelen.
  • Als uw producten en de verzenddoos beschadigd geleverd zijn, neem dan een foto van alle beschadigde artikelen samen en mail die foto naar uw plaatselijke klantendienst. U zult dan ook het bestelnummer en de lijst van beschadigde artikelen moeten meedelen. De koerier vraagt u ook om alle beschadigde artikelen weer in de doos te steken en ze af te sluiten, zodat hij ze kan komen ophalen en een schadeclaim kan instellen.

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen. Hoe kan ik ze vinden?

  • De koerier kan beslissen dat het een veilig alternatief is om het pakje te leveren bij uw buren wanneer u niet thuis bent om het in ontvangst te nemen. Ga eerst langs bij uw buren voordat u contact opneemt met uw plaatselijke dienst voor klantenondersteuning of koeriersbedrijf.
  • U kunt de leveringsstatus van uw bestelling raadplegen door te klikken op Bestelgeschiedenis en vervolgens op de link naar de volginformatie.
  • Als de volginformatie aangeeft dat uw bestelling geleverd is, maar u hebt het pakje niet, of dat uw bestelling naar ons magazijn teruggestuurd is, neem dan contact op met uw plaatselijke dienst voor klantenondersteuning, waar ze u verder zullen helpen met de vervanging.

Hoe kan ik mijn order traceren?

 

U vindt de volginformatie terug in uw mail. 


Wat is het retourbeleid?

 

Als u niet helemaal tevreden bent met uw bestelling, mag u alle ongeopende producten binnen 14 dagen na aankoop steeds rechtstreeks naar NSK Amsterdam terugsturen als u de producten bij het bedrijf gekocht hebt. 

 

U stuurt de producten terug naar het volgende adres:

NSK Amsterdam

Van Woustraat 175

1074 AL, Amsterdam 


Geven jullie een retouretiket?

 

Neen. De verzendingskosten voor geretourneerde producten zijn voor uw rekening en het gebruik van een traceerbare verzendmethode is verplicht. Retourzendingen die verloren gegaan zijn, worden niet terugbetaald.


Welke producten kan ik retourneren?

 

Ongeopende producten mag u binnen de retourtermijn van 14 dagen na aankoopdatum steeds retourneren. 


Hoe kan ik producten retourneren?

 

Om ongewenste artikelen terug te sturen, hebt u een RMA-nummer nodig van uw plaatselijke klantendienst. Om u alle retourinstructies te kunnen bezorgen en een Return Merchandise Authorisation (RMA)-nummer te kunnen aanmaken voor u, hebben we de originele bestelnummers en een lijst van alle geretourneerde artikelen per bestelnummer nodig. U vindt deze informatie in de bevestigingsmail van uw bestelling. 


Hoe lang duurt een terugbetaling?

 

Zodra we van ons magazijn het bericht gekregen hebben dat de geretourneerde goederen gearriveerd zijn, gaan we over tot de verwerking van de terugbetaling, die 2 tot 5 werkdagen kan duren afhankelijk van de verwerkingstijden van uw bank.


Ik heb mijn producten gekocht via een Brand Affiliate, wat zijn mijn rechten om ze te retourneren?

 

Brand Affiliates zijn verplicht om te voldoen aan de plaatselijke wetgeving, zoals vermeld op het aankoopbewijs, als de verkoop geannuleerd wordt. Als de wet aanvullende rechten verleent, gaan ze ermee akkoord om deze rechten aan u, als detailhandelsklant, te verlenen. Dit betekent dat ze, om welke reden dan ook en op verzoek, de totale aankoopprijs inclusief btw en verzendingskosten – indien van toepassing – moeten terugbetalen aan de detailhandelsklant, zonder enige vergoeding van Nu Skin. De enige voorwaarde is dat u, als klant, de terugbetaling binnen de annuleringstermijn, zoals vermeld op het ontvangstbewijs, moet aanvragen en het ongebruikte deel van het product moet retourneren. De Brand Affiliate dient de geretourneerde producten binnen 14 dagen na uw aanvraag terug te betalen.